سیگنال فارکس

بازار فارکس جزء بزرگترین بازارهای مالی جهان به حساب می آید که هر روز میلیاردها دلار در آن معامله می شود. بانک ها، موسسات مالی و سرمایه گذاران فردی می توانند در این بازار سودها یا ضررهای زیادی کنند.

در این بازار، ارزهای خارجی در مقابل یکدیگر مبادله می شوند و برای همین است که آن را فارکس می نامند. فارکس در واقع مخفف دو کلمه خارجی Foreign و Exchange می باشد که به معنای مبادله ارز خارجی می باشد.

ریسک های بازار فارکس باعث شده است تا سود و ضرر این بازار از دیگر بازارها بیشتر باشد. این ریسک ها به خاطر برخی ویژگی های جالب این بازار سرمایه بزرگ است.

اول از همه این که خود این بازار دارای ریسک است و مانند همه بازارهای مالی دیگر بالا و پایین می رود. قیمت ارزهایی که در این بازار  معامله می شوند لحظه به لحظه تغییر می کنند. دلیل دیگری که برای ریسک بالای بازار فارکس می توان نام برد وجود اهرم(لوریج) می باشد. اهرم در واقع باعث می شود تا پول شما چندین برابر شود و شما بتوانید با چندین برابر سرمایه خود معامله کنید.

برای مثال اگر شما در حساب خود تنها 50 دلار داشته باشید با یک اهرم 1:100 می توانید تا 100 برابر بیشتر معامله کنید. یعنی شما با داشتن فقط 50 دلار می توانید 5000 دلار در بازار فارکس معامله کنید. نکته این جاست که هر چقدر که اهرم می توانید سود برساند به همان اندازه هم می تواند ضرر بزند.

چیزهای دیگری هم در بازار فارکس وجود دارد که باعث می شود ریسک آن بالاتر برود اما فعلا ما نمی خواهیم درباره آنها صحبت کنیم. فقط همین قدر بدانید که بازار فارکس دارای ریسک بالایی است و بنابراین افرادی که در آن معامله انجام می دهند باید ریسک آن را بپذیرند و در آن به خوبی مهارت و تجربه پیدا کنند چون در غیر این صورت مرتکب ضرر زیادی می شوند.

افرادی که می خواهند در فارکس سرمایه گذاری کنند باید بتوانند ریسک معاملات خود را مدیریت کنند و بیشترین سود را از این بازار پرنوسان بدست آورند.در این میان در بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی چیزی وجود دارد به نام سیگنال که ما می خواهیم در این مقاله درباره آن توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

سیگنال فارکس چیست؟

سیگنال های فارکس به عنوان یک نوآوری و ابداع طبیعی در صنعت مالی مطرح شد. سیگنال ها در واقع دلهره آورترین فعالیتی را که یک معامله گر باید آن را انجام دهد، ساده می کند و آن هم تحلیل بازار و در نهایت تشخیص فرصت های مناسب معامله در زمان مناسب می باشد.

بر طبق تعریف، سیگنال فارکس یک ایده معاملاتی روی یک دارایی مالی مشخص است که باید در قیمت و زمانی از پیش تعیین شده اجرا شود. فارغ از سطح مهارت و تجربه معاملاتی شما ، سیگنال های فارکس می توانند به شما در تقویت فعالیت های تجاری خود کمک کنند.

سیگنال ها می توانند به شما نشان دهند که در بازار فارکس در چه زمانی و با چه قیمتی، کدام معامله را انجام دهید. در واقع اگر بخواهیم خیلی عامیانه بگوییم، سیگنال یعنی این که شخصی دیگر به شما اطلاعات بدهد و بگوید که بهتر است چه نوع جفت ارزی را در فارکس بخرید و یا چه جفت ارزی را بفروشید.

سیگنال ها در همه بازارها وجود دارند و فقط مختص بازار فارکس نیست. برای مثال وقتی در بازار بورس، به افراد گفته می شود که فلان سهم را برای بلندمدت خریداری کنند این سیگنال خرید می باشد.

درست و دقیق بودن سیگنال در بازارها به قدرت تحلیل شخص سیگنال دهنده بستگی دارد. در فارکس این قدرت تحلیل باید بالاتر باشد چون بازار فارکس نوسان های بیشتری دارد.

علاوه بر این ، معامله گران باتجربه این فرصت را دارند که دامنه سودآوری و تجربه خود را با استفاده از سیگنال های فارکس گسترش دهند. افرادی که در فارکس دارای تجربه هستند، می توانند با بررسی و تحلیل سیگنال ها قدرت تحلیل خود را بالاتر ببرند.

سیگنال های فارکس برای معامله گران جدید نیز سودمند هستند زیرا معامله گران می توانند ضمن یادگیری جریانات بازار فارکس و سودآوری ، کسب درآمد کنند. زمانی که شما یک معامله گر تازه کار هستید و هنوز در حال یادگیری هستید می توانید از سیگنال های فارکس استفاده کنید و کسب سود کنید.

تقریباً سه طبقه بندی از سیگنالهای معاملاتی فارکس وجود دارد:

1.سیگنال های دستی در مقابل سیگنال های خودکار

این یک نوع طبقه بندی است که بر اساس نحوه تولید سیگنال های تجاری صورت می پذیرد. سیگنال های فارکس دستی توسط شخصی ایجاد می شود که می تواند یک معامله گر حرفه ای و یا فصلی باشد. از طرف دیگر ، سیگنال های خودکار توسط نرم افزارهای رایانه ای تولید می شوند که عملکرد قیمت بازار را بر اساس الگوریتم های رمزگذاری شده، ردیابی و تجزیه و تحلیل می کند. هر کدام از این سیگنال ها مزیت ها و معایب خودشان را دارند.

2.سیگنال های مجانی در مقابل سیگنال های پولی

این نوع طبقه بندی بر اساس قیمتی ارائه دهنده خدمات سیگنال است. عده ای از ارائه دهندگان، سیگنال های خود را به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار می دهند(این سیگنال های رایگان می توانند دائمی باشند و یا این که برای یک دوره معین به صورت رایگان عرضه شوند). برای سیگنال های پولی اما افراد باید پول پرداخت کنند. معمولا سیگنال های پولی دقیق تر هستند و معمولا سیگنال های رایگان کلی تر می  باشند.

3.سیگنال های ورودی در مقابل سیگنال های خارجی

این یک طبقه بندی بر اساس سطح جزئیات یک پیشنهاد معاملاتی است. برخی از ارائه دهندگان سیگنال ممکن است فقط سیگنال های ورودی را ارائه دهند(سیگنال ورودی یک سیگنال برای باز کردن یک پوزیشن در بازار است)  در حالی که برخی دیگر تنها سیگنال های خروج را ارائه می دهند که سیگنالی برای بستن یک پوزیشن باز تجاری مربوطه است که ممکن است شما در حساب تجاری خود داشته باشید.

بهترین ارائه دهنده سیگنال فارکس

تا به اینجا با اینجا با مفهوم سیگنال آشنا شدید و دانستید که چند نوع سیگنال وجود دارد. سیگنال در واقع نوعی راهنمایی برای افراد سرمایه گذار در فارکس محسوب می شود و افراد می توانند از طریق سیگنال های مناسب، سودهای بسیار خوبی را از بازار فارکس کسب کنند.

اما سوال اینجاست که چه کسانی بهترین سیگنال های فارکس را ارائه می دهند. برای این که کسی بتواند سیگنال های خوبی را در بازار ارائه دهد باید بر بازار مورد نظر مسلط باشد و به خوبی همه ابعاد آن را بشناسد.این کار نیاز به تجربه بالا و قدرت تحلیل عالی دارد.

بازار فارکس، بازار بسیار پرنوسان و پرریسکی است و برای همین کسی که می خواهد سیگنال فارکس ارائه کند باید همه امور فارکس را به خوبی بشناسد و به خوبی بداند که جفت ارزها چگونه تغییر می کنند و چه عواملی روی آنها تاثیر می گذارد.یک فرد یا تیم سیگنال دهنده باید بر هر دو نوع تحلیل رایج در بازار فارکس یعنی تحلیل فاندامنتال(بنیادی) و تحلیل تکنیکال مسلط باشد.

تحلیل تکنیکال به زبان ساده یعنی تحلیلی که در آن افراد به تحلیل و مطالعه حرکت قیمت می پردازد. تئوری تحلیل تکنیکال این است که به حرکات قیمت در گذشته نگاه می کند و شرایط معامله کنونی و حرکات بالقوه قیمت را مشخص می کند.

فردی که از تحلیل تکنیکال استفاده می کند را تحلیلگر تکنیکال می گویند. معامله گرانی که از تحلیل تکینکال استفاده می کنند را معامله گران(تریدر) تکنیکال می خوانند.

مهم ترین دلیل استفاده تحلیل گران از تحلیل تکنیکال این است که می گویند، همه اثرات و اطلاعات بازار خودش را در قیمت نشان می دهد. این تحلیل گران بر این باور هستند که “همه چیزهای لازم در نمودار و چارت ها وجود دارد”. معنی این حرف این است که حتی همه اطلاعات بنیادین(فاندامنتال) هم در قیمت کنونی بازار وجود دارد.

اهمیت سیگنال فارکس

بدون شک کسی که بخواهد سیگنالی در فارکس بدهد باید به خوبی در این تحلیل مهارت داشته باشد تا بتواند تشخیص دهد که طبق نمودارها کدام جفت ارزها برای ورود مناسب هستند.

پروسه آنالیز کردن ارزش ذاتی یک دارایی را تحلیل فاندامنتال یا بنیادی می گویند. این آنالیز هم فاکتورهای کمی و هم فاکتورهای کیفی ای که روی نرخ ارزها تاثیر می گذارند را در نظر می گیرد.

هدف تحلیل فاندامنتال یا بنیادی این است دلایل اصلی تغییرات قیمت را بفهمد. جدای از حرکات نرخ ارز ، این تحلیل هم چنین سعی می کند تا مسیر آینده ارزها را نیز ارزیابی کند.این نوع آنالیز همه عوامل و فاکتورهای گوناگونی را که روی نرخ ارزها تاثیر می گذارد، درنظر می گیرد. به همین دلیل است که خیلی ها تحلیل بنیادی را سخت و دشوار می دانند.

تحلیل گران، آنالیز فاندامنتال را یکی از ستون های اصلی سرمایه گذاری با دلیل مناسب می دانند. بیشتر سرمایه گذاران جدی در بازی های مالی، تحلیل های فندامنتال یا بنیادی را بسیار مهم می دانند و به جدیت برای آن وقت می گذارند.تحلیل بنیادی یا فاندامنتال برای دادن سیگنال اهمیت زیادی دارد مخصوصا برای سیگنال های بلندمدت، حتما باید در این نوع تحلیل مسلط بود.

این دو تحلیل برای ارائه کردن سیگنال بسیار مهم هستند و اگر کسی یا مجموعه ای بخواهد سیگنال فارکس ارائه کند حتما باید از این دو تحلیل به خوبی استفاده کند تا بتواند تشخیص دهد که در چه موقعی و در چه جفت ارزی باید وارد شد و بتواند سیگنال آن را به دیگران ارائه کند.

مسلما کسی بهترین سیگنال را ارائه می دهد که بتواند تحلیل ها را به خوبی انجام دهد و علاوه بر اینها گزارشات مالی فارکس را نیز به خوبی بررسی کند و در ضمن، به خوبی از روانشناسی بازار هم آگاه باشد. همه این ها در کنار هم باعث می شود تا سیگنال دهنده بتواند بهترین نتایج سیگنالی را بدست آورد و آن را به دیگران ارائه کند.

بهترین سایت ارائه دهنده سیگنال فارکس

امروزه در فضایی که در اینترنت فراهم شده است، سایت های زیادی در زمینه فارکس فعالیت می کنند و به افراد برای آشنایی بیشتر با این بازار مالی کمک می کنند. یکی از فعالیت هایی که بعضی از این سایت ها انجام می دهند، ارائه دادن سیگنال است.

ارائه کردن سیگنال کار حساسی است چون سیگنال اشتباه می تواند باعث از بین رفتن سرمایه مردم شود. مشکل ترین قسمت برای هر سرمایه گذار، استفاده از سیگنال های فارکس است. یک ارائه دهنده سیگنال خوب، میزان موفقیت بیش از 60٪ خواهد داشت که رشد پایدار حساب فارکس شما را با حداقل کسری تضمین می کند.

در گرفتن سیگنال به دو مقوله توجه داشته باشید: یکی بررسی سیگنال و دیگری اعتبار و سابقه ارائه دهنده سیگنال. فارکس تنها بازاری نیست که در آن برای انجام معاملات، سیگنال داده می شود. بورس اوراق بهادار هم از جمله بازارهایی است که با سیگنال های مناسب می توان در آن به سود سرشاری رسید.

میک تی پی بهترین سایت ارائه دهنده سیگنال فارکس

یکی از سایت هایی که بهترین سیگنال های فارکس را ارائه می دهد، سایت معتبر میک تی پی می باشد. میک تی پی سال هاست که در زمینه فارکس فعالیت می کند و خدمات گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

مجموعه میک تی پی بدون شک یکی از بهترین سایت ها برای سرمایه گذاران فارکس می باشد. این سایت بهترین آموزش ها را به علاقمندان به فارکس ارائه می دهند و اشخاصی که می خواهند تا هر چه بهتر با بازار فارکس آشنا شوند، میک تی پی گزینه ای عالی برای آنها خواهد بود.

مجموعه میک تی پی یکی از سیگنال دهندگانی است که شما می توانید به خوبی به آن اعتماد کنید. تیمی مجرب و متخصص همواره در حال رصد بازار فارکس و تحلیل جفت ارزها هستند و می توانند به شما سیگنال های بسیار خوبی بدهند تا شما معاملات پرسودی داشته باشید.

شما باید با آموزش دیدن بتوانید قدرت تحلیل خود را بالا ببرید تا اگر کسی به شما سیگنالی ارائه کرد، خودتان هم بتوانید آن را بررسی کنید. یادتان باشد که آموزش درست و مناسب، می تواند سکوی بسیار مناسبی برای جهش شما در موفقیت مالی در فارکس باشد و این کاری است که ما در میک تی پی انجام می دهیم.

 

سیگنال فارکس

چرا میک تی پی بهترین سایت ارائه دهنده سیگنال فارکس است؟

اما چرا میک تی پی بهترین سایت ارائه دهنده سیگنال فارکس است؟ باز هم باید بگوییم که کسی می تواند بهترین سیگنال فارکس را ارئه بدهد که دارای قدرت تحلیل بالایی در زمینه فارکس باشد و همه زوایای این بازار را به خوبی بشناسد.

میک تی پی سالهاست که در فارکس حضور دارد و به خوبی این بازار را می شناسد و برای همین است که می تواند بهترین سیگنال ها را به شما ارائه دهد. در زیر ما دلایل این که چرا میک تی پی از بهترین ارائه دهندگان سیگنال است را برای شما می گوییم:

مهارت در تحلیل

همان طور که پیش تر گفته شد ارائه سیگنال در بازار فارکس نیاز به تحلیل قوی و جامع دارد. مجموعه میک تی پی به خاطر تخصص و دانش خود بهترین تحلیل های فاندامنتال و تکنیکال را از بازار فارکس انجام می دهد و  به همین دلیل بهترین سیگنال ها را هم ارائه می دهد. میک تی پی با دقت بالای خود در تحلیل ها می تواند به درستی سیگنال های مناسبی را برای سرمایه گذاران فارکس ارائه دهد.

بررسی گزارش ها

همان گونه که خودتان هم می دانید یکی از راه هایی که بتوان بازار فارکس را به خوبی رصد کرد، این است که گزارشات مربوط به آن را به خوبی بررسی کرد. میک تی پی گزارش های COT و دیگر گزارش های مربوط به فارکس را به خوبی بررسی کرده و با این کار به فهم بهتری از بازار فارکس دست می یابد.

بررسی عوامل روانی

یکی از چیزهایی که در بازارهای سرمایه اهمیت دارد، عوامل روانی است که می توانند روی بازارها تاثیر زیادی داشته باشند. در فارکس هم این عوامل می توانند تاثیرگذار باشند و باعث شوند که روندها تغییر کنند. میک تی پی به عنوان سایت ارائه دهنده سیگنال فارکس می تواند به خوبی این عوامل را بررسی کند و آن را در سیگنال دهی خود لحاظ کند.

تجربه زیاد

آخرین موردی که می توان به عنوان دلیل برای بهترین بودن میک تی پی در زمینه ارائه سیگنال فارکس بیان کرد، تجربه زیاد این مجموعه می باشد. مجموعه میک تی پی سالهاست که در زمینه فارکس فعالیت می کند و همان گونه که خودتان هم می دانید تجربه و تخصص مکمل یکدیگر هستند.

خیلی از اوقات تخصص تنها در بازارهای مالی مانند فارکس جواب نمی دهد و باید یک فرد سرمایه گذار دارای تجربه کافی باشد تا بتواند سود خوبی از این بازار بدست آورد. در مورد ارائه سیگنال هم این قضیه پابرجا می باشد. مجموعه میک تی پی در کنار تخصص خود، تجربه بسیار بالایی در زمینه معاملات و رصد بازار فارکس دارد و بنابراین می تواند بهترین سیگنال ها را به سرمایه گذاران ارائه دهد.

با خواندن دلایل بالا می توانید بفهمید که چرا میک تی پی یکی از بهترین سایت هایی است که شما می توانید برای گرفتن سیگنال از آن بهره ببرید. میک تی پی علاوه بر سایت، دارای کانال تلگرامی نیز هست که می تواند برای سرمایه گذاران بسیار مناسب باشد. آدرس این کانال @maketp می باشد و شما می توانید از آن به خوبی برای دریافت بهترین اطلاعات و سیگنال ها استفاده کنید.

تخصص و تجربه

تخصص و تجربه در کنار هم می تواند باعث موفقیت در هر کاری شود. این دو عامل در میک تی پی جمع شده اند و به همین دلیل است که می تواند سیگنال های بسیار خوبی را به شما ارائه بدهد. میک تی پی  با بررسی گزارش ها و انجام تحلیل های دقیق می تواند به افرادی که دنبال سود در بازار پرنوسان فارکس هستند کمک کند و به آنها سیگنال های خوبی ارائه کند.

میک تی پی به عنوان سایت ارائه دهنده سیگنال فارکس برای آنهایی که می خواهند سیگنال هایی عالی و با تحلیلی قوی دریافت کنند، سایتی بی نظیر است. این سایت علاوه  بر دادن سیگنال های مناسب به افراد سرمایه گذار در فارکس، خدمات دیگری مانند آموزش و دادن تحلیل نیز انجام می دهد. .

فارکس به خاطر نوسانات سریع آن و وجود اهرم و عواملی که بر روی نرخ ارز تاثیر می گذارند، می تواند برای افراد عجول و مبتدی خطرناک باشد و موجب ضرر آنان شود و برای همین است که آموزش، اهمیت بسیار بالایی دارد. حتی اگر سیگنال های بسیار خوبی را از میک تی پی یا جاهای دیگر دریافت می کنید باز هم باید بتوانید مسائل و روندهای بازار فارکس را تحلیل و بررسی کنید.

یادتان باشد که ریسک معاملات شما در فارکس بالاتر است و بنابراین احتیاط و شناخت دقیق این بازار لازم است و این جز با آموزش گام به گام میسر نمی شود.مانند کودکی که تازه در حال راه رفتن است شما ابتدا با مفاهیم اصلی فارکس آشنا خواهید شد اما به زودی راه رفتن را یاد خواهید گرفت و می توانید به تحلیل مسائل بازار فارکس بپردازید.

نتیجه گیری سایت ارائه دهنده سیگنال فارکس

با بیشتر شدن تجربه تان و یادگیری قلق های فارکس شما پس از مدتی کوتاه خواهید توانست که با سرعت بدوید و سود بسیار زیادی را از این بازار بزرگ بدست آورید.

یادگیری پراکنده مسائل فارکس بسیار خطرناک است چون این توهم کاذب را به فرد می دهد که کمی تواند در اندک مدتی در فارکس به سود سرشاری برسد و این در حالی است که فارکس پیچیدگی های زیادی دارد. بازار فارکس ثبات بازار سهام را ندارد و نمی توان بدون آموزش درست در آن موفق بود.

حتی بسیاری از افراد موفق هم نمی توانند گاهی اوقات چگونگی بالا و پایین رفتن ارزها را پیش بینی کنند چون مسائل بسیار زیادی وجود دارند که هم زمان روی قیمت ارزهای خارجی و ارزش آنها در برابر یکدیگر تاثیر می گذارد. پس یادتان باشد که آموزش اصولی و درست، بنای موفقیت در هر کاری است.

ما در میک تی پی(maketp) شما را گام به گام جلو برده و شما را با پیچ و خم های بازار فارکس آشنا خواهیم کرد. به شما یاد خواهیم داد که اساسا فارکس به چه علت ایجاد شد، به چه دلیل رشد کرد و چگونه باید در آن معامله کرد تا به موفقیت رسید. زمانی که در فارکس رشد کردید دیگر خودتان می توانید از اندیکاتورها استفاده کنید و با الگوهای شمع در فارکس کار کنید. همه این کارها اما باید به شکل درست انجام شود. در آموزش عجله نکنید و گام به گام جلو بروید تا به موفقیت برسید.